26.6 C
Blanes

‘L’art d’estar perdut’, el primer treball musical d’Esteve Dalmau

El lloretenc ha recopilat cançons que ha anat creant al llarg dels últims 20 anys i les interpreta amb el saxo.

Imatge promocional de 'L'art d'estar perdut' d'Esteve Dalmau
Imatge promocional de 'L'art d'estar perdut' d'Esteve Dalmau
Esteve Dalmau

Esteve Dalmau ha publicat el primer treball musical. El músic lloretenc ha recopilat cançons que ha anat creant al llarg dels últims 20 anys i, per fi, s’ha decidit a publicar-les conjuntament en un treball titulat L’art d’estar perdut.

Ell mateix explica que durant aquestes dues dècades ha anat evolucionant com a músic, però els temes que ara ha enregistrat i ha publicat per fer-los accessibles a tothom són peces especials per ell.

“Durant aquests anys, com qualsevol músic, he tingut una certa evolució, però aquests han estat temes que m’han acompanyat fins a dia d’avui i tenen tots una certa càrrega biogràfica”

Esteve Dalmau

El fet de ser perfeccionista ha fet que sempre hagi acabat posposant el moment de publicar un àlbum musical, fins ara, que ha decidit fer el pas. Tot i que recupera peces de fa temps, la novetat és que no les interpreta com a guitarrista, sinó com a saxofonista.

“Soc una persona bastant perfeccionista, per no dir neuròtica, i sempre que començo una cosa em costa bastant acabar-la, però vaig pensar: ‘Acaba alguna cosa!’; i això he fet”

Esteve Dalmau
Esteve Dalmau tocant el saxo
Esteve Dalmau tocant el saxo

Al llarg dels últims anys, Esteve Dalmau sempre ha estat vinculat al món artístic des de diferents vessants. Ara, però, vol centrar-se en la música i té diferents projectes sobre la taula.

“Ara sí que m’agradaria centrar-me en la música i com a primer pas vull promocionar aquest disc i poder-lo fer rodar en directe”

Esteve Dalmau

Quan era adolescent, a l’Esteve i els seus amics els van començar a cridar l’atenció els instruments i va ser aleshores quan el món de la música va passar a formar part de la seva vida per quedar-s’hi per sempre.

“Per parlar de la meva vinculació amb la música me n’he d’anar a l’adolescència i ha estat sempre present fins ara”

Esteve Dalmau

Així doncs, després de fer moltes voltes per diferents disciplines artístiques, ara té molt clar que la música és al que vol dedicar la resta de la seva vida.

“En els últims cinc anys, per diferents experiències personals, he anat adonant-me que això és al que vull dedicar la resta de la vida, ja no vull perdre el temps en gaires coses més” 

Esteve Dalmau

El primer treball d’Esteve Dalmau, titulat L’art d’estar perdut, el formen un total de deu cançons i es pot escoltar a totes les plataformes digitals.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.