L’Associació de comerciants convida el Pare Noel, aquest divendres, per fer un petit recorregut per l’eix comercial del municipi.
El gerent de l’associació de comerciants, Francesc Alsina, explica que tothom podrà acostar-s’hi i donar-li la carta o fer-se fotografies. I, a més a més, hi haurà la possibilitat d’entrar al sorteig d’un val de 50 euros per gastar en els establiments adherits a l’associació.
“El poden saludar, entregar una carta i donar els millors desitjos, però també tindrà un QR i qui es registri entrarà en el sorteig d’un val de 50 euros”
Francesc Alsina
El Pare Noel passarà pel carrer Sant Pere, la plaça de l’Església, el carrer de la Vila fins al carrer Venècia i després tornarà fins al carrer de Sant Romà i acabarà a la Fira de Nadal del passeig Verdaguer. Serà aquest divendres, entre dos quarts de sis i dos quarts de vuit del vespre.
De cara a dilluns, que serà dia 23, l’associació anima a tothom a anar a cagar el tió.
“Volem donar contingut i difusió a activitats tradicionals del país com el tió i l’Home dels nassos, perquè la gent les conegui, sobretot en un poble amb tantes nacionalitats com tenim”
Francesc Alsina

Serà, en aquest cas, al matí d’onze a una i a la tarda de cinc a vuit.
I l’associació de comerciants encara prepara una altra visita per aquestes festes: el 31 de desembre sortirà al carrer l’Home dels Nassos, que també donarà la possibilitat de guanyar 50 euros.

Recordem que aquestes festes està activa la campanya Compra a Lloret, de manera que les compres de mínim 20 euros que es facin fins al 6 de gener als comerços adherits entraran al sorteig de premis destacats com un cotxe, motos i bicis elèctriques, iphones i un val de 3.000 euros.