L’Atlètic Lloret organitza aquest cap de setmana la primera edició del seu torneig de futbol base. Es realitzarà als camps Totem de Tordera, amb la participació de 26 clubs dels voltants, amb més de 1.300 jugadors i jugadores.
El torneig se celebrarà en totes les etapes de futbol base, des d’Escoleta fins a Juvenils, tant en masculí com en femení. Entre els equips participants hi haurà el Barça Escola o el Girona, entre d’altres.
La secretària del club, Lluïsa Baltrons, destaca que “en total hi participaran 26 equips del voltant, es disputaran 130 partits entre el dissabte i el diumenge”. El torneig començarà dissabte, amb els partits de futbol 7, infantils i cadet femení. Per diumenge hi haurà els partits de futbol 11 i juvenil femení.