18.9 C
Blanes

L’Aurora organitza la 2a Fira de les Bruixes amb tot tipus de remeis

Serà aquest dissabte, a la plaça Pere Torrent, amb parades i tallers sobre remeis, begudes, dansa, a més de dos espectacles.

Una de les parades de la 1a Fira de les Bruixes a Lloret.
Una de les parades de la 1a Fira de les Bruixes a Lloret.
Maite Rodríguez

Aquest dissabte torna la Fira de les Bruixes, que organitza l’associació de dones Aurora per segon any consecutiu a Lloret de Mar.

La finalitat és canviar la visió i retre homenatge a les bruixes. Aquelles dones que van ser perseguides i condemnades segles enrere per ser considerades un perill per a la societat mentre que, en realitat, eren dones sàvies. Maite Rodríguez, membre de l’entitat, afirma que “volem reivindicar que la dona ha estat perseguida i assassinada perquè tenia coneixements que posaven en perill l’hegemonia patriarcal, i això continua igual”.

La fira comptarà amb diferents parades d’artesania, gastronomia, espelmes, sabons i sabates, tallers sobre remeis, begudes i dansa, a més d’un parell d’espectacles. S’hi esperen més d’una 20a de parades i una àmplia representació de totes les dones de Lloret, com les hindús o magribines, a més de l’associació d’artesans.

La 2ª Fira de les Bruixes tindrà lloc aquest dissabte, 14 d’octubre, a la plaça Pere Torrent. A partir de les 10h, al llarg de tot el dia.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.