“Canya i Conya”, “Tribala” i “Encantats” són les colles guanyadores del Carnaval de Lloret. Els premis es van donar a conèixer aquest dissabte a la nit, després de la Gran Rua.

“Canya i Conya” han rebut el primer premi en la categoria de comparses, mentre que la millor carrossa ha estat la de colla “Tribala”. En el cas de la millor colla de Lloret, els guanyadors ha estat “Encantats”, seguits per “Sa Greska”, “Forçame” i “Kin KKU”, que es presentaven per primera vegada. La regidora de Festes, Vereda López, assegura que el nivell d’aquesta edició ha estat molt alt.
“El jurat ho ha tingut molt difícil per escollir els guanyadors, el nivell era molt alt”
Vereda López
Lloret de Mar ha tornat a viure amb intensitat una nova edició del Carnaval, que va comptar amb la Gran Rua el dissabte a la tarda i amb el Sarau del diumenge al matí, una de les principals novetats d’enguany.

En el Sarau, hi han participat tres grups i la regidora assenyala que és un bon inici per fer que, en les pròximes edicions, s’hi sumi més gent. En general, valora de manera molt positiva l’ambient que s’ha viscut aquests dies a la vila.
“Ha estat un cap de setmana molt divertit i el Sarau s’ha rebut molt bé”
Vereda López
A més, s’han dut a terme els concursos de disfresses al carrer i als llocs de treball i també el concurs d’aparadors. El punt final al Carnaval de Lloret es posarà aquest dimecres, amb l’enterrament de la sardina.