24.4 C
Blanes

L’Estat arribarà a un acord amb la Generalitat per arreglar els desperfectes del passeig de Fenals

El delegat del govern espanyol a Catalunya, Carlos Prieto, ha assenyalat que s'arribarà a l'acord "sigui com sigui".

L'estat actual del passeig de Fenals, després del temporal del cap de setmana passat
L'estat actual del passeig de Fenals, després del temporal del cap de setmana passat
Carlos Prieto

L’Estat arribarà a un acord amb la Generalitat “sigui com sigui” per arreglar els desperfectes que el temporal d’aquest passat cap de setmana va provocar al passeig de Fenals.

Així ho ha assegurat el delegat del govern espanyol a Catalunya, Carlos Prieto, en unes declaracions que ha recollit l’Agència Catalana de Notícies (ACN). Prieto assegura que amb els equips tècnics avaluaran la situació i les possibilitats per ajudar amb fons d’emergència.

“Evidentment, arribarem a un acord sigui com sigui per arreglar aquells desperfectes que ha provocat el temporal”

Carlos Prieto

El delegat del govern central recorda que es tracta d’un passeig que la Generalitat gestionava a través d’un conveni, però que va vèncer i que s’està “en aquest impàs”. No obstant això, Carlos Prieto ha insistit en què la voluntat del govern de l’estat és seguir naturalitzant els passejos marítims amb “més terra i menys formigó” i recorda que ja s’ha fet una inversió “molt important” a la zona litoral.

“Portem molta inversió ja feta, tant per la reposició de sorra, com la reparació de litorals, intentant naturalitzar-los al màxim, és a dir, menys formigó i més terra”

Carlos Prieto

Recordem que una part del passeig de Fenals es va esfondrar el cap de setmana passat, com a conseqüència del fort temporal de garbí, que va tornar a malmetre tant la platja de Fenals com la de Lloret. Arran d’aquest esfondrament, queda tancat l’accés a la zona Punta Garbí.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.