21.9 C
Blanes

L’hotel Miratge, ‘adults only’, obre amb gairebé el 100% d’ocupació

L'hotel, que es va inaugurar l'agost de l'estiu passat, ha començat la temporada aquest divendres amb moltes ganes i optimisme.

Hotel Miratge
Hotel Miratge

Les primeres turistes de la temporada, de nacionalitat francesa, han estat matineres a l’hotel Miratge, que ha obert portes aquest divendres amb una ocupació de gairebé el 100% per aquest cap de setmana.

El grup GHT, que ja tenia moltes ganes de tornar a obrir, va inaugurar aquest hotel l’agost de l’any passat completament reformat: va renovar tota la planta baixa, va ampliar les habitacions deixant-ne dotze per planta amb un total de 72 i, l’atractiu principal, va instal·lar una piscina a dalt de tot amb espectaculars vistes al mar. A més, va canviar la imatge de la façana, que dona al passeig marítim.

Amb pocs dies d’obertura acumulats, entre que van inaugurar a mitja temporada del 2019 i que la crisi del coronavirus els ha impedit obrir fins ara, la directora de l’hotel, Yrma Pérez, apunta que és com si fos un hotel nou. De cara a la temporada que ara comença, creu que és important ser optimistes i adaptar-se a les noves demandes de la clientela.

Pérez creu que la majoria de reserves aquest any es faran a última hora i de manera particular, a més, les estades es preveuen més curtes, d’entre tres i cinc dies, tot i que la tendència podria canviar en funció de com evolucioni la pandèmia.

Yrma Pérez

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.