L’equip Infantil femení del Club de Rem Pescadors ha estat el guanyador del Campionat de Catalunya de Llagut Català, celebrat el passat cap de setmana a Deltebre. Les lloretenques es van imposar amb un temps de 3 minuts i 10 segons, per davant del Club Rem Cambrils i del Xinoxano Deltebre.
A banda, l’entitat també va aconseguir bons resultats amb els seus equips cadets. Tant en categoria masculina com femenina van acabar en la segona posició. Un dels directius de Pescadors, David Abril, que es mostra “molt contents de com ha anat la temporada”.
La competició també va comptar amb la participació del Club de Rem Santa Cristina. L’entitat es va classificar per la Final B amb el veterà femení i va acabar en el quart lloc. A més, també va competir amb el cadet femení, amb una tercera posició. Ara, els clubs de rem faran un mes de descans, per tornar a iniciar l’activitat a partir del mes de setembre.