Lloret de Mar ha estat present al Saló de Turisme de París. La cita, celebrada la setmana passada, estava oberta al públic final i, segons el gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó, va anar molt bé perquè fins i tot hi havia persones que demanaven informació a l’estand lloretenc amb la reserva ja feta.
Maurici Carbó ha argumentat que el mercat francès és molt important per a Lloret perquè ve durant tot l’any i, a més, presenta un perfil molt variat.
A banda de l’assistència en aquest saló, Lloret Turisme té previstes altres accions promocionals en aquest mercat. Per exemple, demà mateix rebrà un grup d’operadors d’agents de viatges francesos; a més a més, a finals de primavera farà una acció directa a França i impulsarà diferents iniciatives de comunicació.
Maurici Carbó també ha remarcat que hi ha diferents especialistes francesos que participaran al congrés de bloguers TBEX, que es farà a Lloret entre finals d’abril i principis de maig.
