La destinació es promociona a París, davant de públic final

El gerent de Lloret Turisme argumenta que el mercat francès és molt important per a Lloret perquè ve durant tot l’any i, a més, presenta un perfil molt variat.

Estand de Lloret a París

Maurici Carbó
La destinació es promociona a París, davant de públic final

00:00



Lloret de Mar ha estat present al Saló de Turisme de París. La cita, celebrada la setmana passada, estava oberta al públic final i, segons el gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó, va anar molt bé perquè fins i tot hi havia persones que demanaven informació a l’estand lloretenc amb la reserva ja feta.

Maurici Carbó ha argumentat que el mercat francès és molt important per a Lloret perquè ve durant tot l’any i, a més, presenta un perfil molt variat.

A banda de l’assistència en aquest saló, Lloret Turisme té previstes altres accions promocionals en aquest mercat. Per exemple, demà mateix rebrà un grup d’operadors d’agents de viatges francesos; a més a més, a finals de primavera farà una acció directa a França i impulsarà diferents iniciatives de comunicació.

Maurici Carbó també ha remarcat que hi ha diferents especialistes francesos que participaran al congrés de bloguers TBEX, que es farà a Lloret entre finals d’abril i principis de maig.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.