23.3 C
Blanes

Lloret en Comú Podem presenta la candidatura que acompanya Frederic Guich

Ha estat en la Festa de l'Espurna, en què s'ha reconegut l'associació ForçAME i la militant històrica Montse Fabrelles.

-

Lloret en Comú Podem ha presentat la totalitat de la seva candidatura aquest dilluns, en la Festa de l’Espurna. El candidat està acompanyat als primers llocs de la llista per Estela Gonzalez, Xavier Rodriguez Pacios, Paula Guitart i Maria José Gomez.

L’alcaldable dels comuns, Frederic Guich, els defineix com un equip “transversal, amb gent d’esquerres i treballadora”. La candidatura la tanquen cares conegudes com Miguel Gracia i Ioia Ramos, a més de comptar amb Joel Da Silva, Buba Junior o Eladio Alguacil.

La llista s’ha donat aquest 1 de maig, en què el premi Espurna ha anat a parar a l’associació ForçAME per la lluita contra l’Atròfia Muscular Espinal. La festa de l’Espurna s’ha complementat amb un reconeixement a una militant històrica, Montse Fabrelles, coneguda com “’alcaldessa de Can Ballell”.

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.