28.1 C
Blanes

Lloret se suma al festival Som Cultura amb visites a la casa-museu de Can Font

S'ofereixen els propers dissabte i diumenge.

Cartell
Cartell
Albert Robert i Pere Vila

Al llarg d’aquest mes de novembre, a les comarques de Girona es duu a terme el festival Som Cultura. Ofereix un munt d’experiències culturals, de caire familiar, patrimonial, actiu o popular, com per exemple una ruta en burricleta pel Baix Empordà, una travessa nocturna pels Pirineus per experimentar el drama dels refugiats, una marató de tallers en museus o visites als principals conjunts monumentals del territori.

Lloret de Mar se suma al festival Som Cultura amb un grapat de visites a la casa-museu de Can Font. S’ofereixen tant aquest dissabte com diumenge, 25 i 26 de novembre. N’hi ha de guiades i teatralitzades. Aquestes darreres porten per títol Memòries del passat. En tots els casos, es recomana comprar l’entrada de forma anticipada a internet o contactant amb el Museu del Mar. Val 5 euros.

Albert Robert, regidor de Cultura, subratlla que s’han afegit a la iniciativa per difondre i posar en valor el patrimoni lloretenc. Pere Vila, president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, ha manifestat que Som Cultura està pensat per tot tipus de públic, especialment el de proximitat.

Les visites que es fan a Lloret dins del festival Som Cultura consisteixen en la ruta indiana i visita a Can Font a les 11 del matí, tant dissabte com diumenge. Un recorregut que acaba amb la degustació d’un còctel.

A més, s’ofereix una visita teatralitzada a la casa-museu, que porta per nom Memòries del passat. S’ha previst dissabte 25 de novembre, a les 8 del vespre. I l’endemà diumenge, a les 6 de la tarda. Hi ha places disponibles. Es recomana fer la reserva prèvia a través del Museu del Mar o al web de Som Cultura.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.