18.9 C
Blanes

L’obra “Amor Verbenero”, de la lloretenca Eva Cabezas, es representa aquest estiu a Madrid

La comèdia romàntica s'estrena aquest dissabte, al Pequeño Teatro Gran Vía, i es podrà veure cada dissabte fins al 2 de setembre.

Una escena de l'obra Amor Verbenero
Una escena de l'obra Amor Verbenero
Eva Cabezas

Aquest dissabte, s’estrena “Amor verbenero” al Pequeño Teatro Gran Vía de Madrid. La directora és la lloretenca Eva Cabezas i l’’obra es podrà veure cada dissabte d’estiu, fins al 2 de setembre, amb la interpretació d’Adrià Olay i Arántzazu Ruiz

Es tracta d’una comèdia romàntica que es va estrenar el juliol del 2019 a l’Eixample Teatre de Barcelona, on va estar una temporada amb èxit de públic i de crítica. Ara, s’ha adaptat i renovat. Ha explicat tots els detalls la directora de l’espectacle, Eva Cabezas.

“És una comèdia romàntica que passa des dels anys 80 fins a l’actualitat”

Eva Cabezas
amor verbenero cartell
Cartell de l’espectacle

La lloretenca reconeix que els va fer molta il·lusió quan va rebre la trucada que els confirmava que podrien actuar al llarg de l’estiu a Madrid. Eva Cabezas considera que la Gran Vía és un punt molt romàntic del teatre nacional.

“Ens va fer molta il·lusió perquè la Gran Vía de Madrid és un espai romàntic amb el Teatre”

Eva Cabezas

A banda de la representació d’”Amor Verbenero”, es presenta un estiu molt actiu per Eva Cabezas, en la seva faceta d’humorista i monologuista. L’artista estarà aquest estiu a diferents pobles de Catalunya, especialment actuant en festes majors.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.