Concert original de Nadal, aquest divendres al teatre de Lloret, que posa de manifest que la lírica i el vi sempre han estat molt units. Es tracta d’un espectacle que selecciona moments memorables tant d’òpera com sarsuela, en què el protagonista és el vi.
Com no pot ser d’una altra manera, el concert -a càrrec de la companyia Camerata Lírica- inclou un brindis molt especial per als lloretencs, el de l’òpera ‘Marina’. Rodolfo Albero, tenor i director de la companyia, assegura que “serà el moment culminant, és l’òpera més important del país, que es va fer a Itàlia, molt representada al Teatro Real i al Liceu… a veure si la cantem amb el públic”.
El concert ‘El vino en la lírica‘ inclou altres brindis molt coneguts com el de La Traviata, el de la Cavalleria Rusticana, el famós “Toreador” de l’òpera Carmen, el vals de la borratxera de Château Margaux o el meravellós duet de L’Elisir D’Amore. Així com cèlebres duets de grans sarsueles que tenen com a eix important la temàtica del vi. És el cas de La Tabernera del Puerto, Don Gil de Alcalá i La Leyenda del Beso, entre d’altres.
El resultat és un nou concepte de concert molt especial per a aquestes dates. L’interpreten un tenor, una soprano i un baríton, acompanyats d’un piano, que convidaran el públic a participar. Albero assenyala que “les peces són molt conegudes, el públic s’ho passarà molt bé, interactuarem perquè cantin i aplaudeixin”.
A la mitja part del concert es convidarà al públic a brindar amb una copa de vi, com no pot ser d’una altra manera. L’espectacle ‘El vino en la lírica’ arriba aquest divendres a Lloret, al teatre, a partir de les 21 hores. Les entrades valen anticipades 12 euros i 14 a taquilla.