18.9 C
Blanes

Marina Noguer publica la novel·la ‘Camí avall’

La presentació es farà aquest dimarts, a les 19 hores, a la sala polivalent de la Biblioteca.

Marina Noguer, amb la novel·la 'Camí avall'
Marina Noguer, amb la novel·la 'Camí avall'
Marina Noguer

La lloretenca Marina Noguer ha publicat una novel·la titulada Camí avall. Un llibre que compta, també, amb il·lustracions seves.

L’autora explica que es tracta d’una història d’amor entre un jove francès i una jove garrotxina, tots dos de classe benestant, tot i que el noi primer es pensa que ella és una pastoreta.

“És una historieta mig d’amor que explica les peripències que passa una nena de 14 anys quan es troba amb un noi de 18 i explica molt bé la situació a la Garrotxa de les famílies benestants”

Marina Noguer

L’obra s’ambienta a la Garrotxa i, per aquest motiu, Marina Noguer ha preservat molt de vocabulari típic de la zona. De fet, la idea li va néixer una temporada que va haver d’estar-se al restaurant familiar de Montagut tota sola, ja que el seu home estava ingressat i els fills no podien anar-la a veure cada dia.

“A les nits no podia dormir i vaig començar a forjar una història que havia de ser molt tètrica i en vint anys l’he anat renovant fins que ha acabat en la novel·la”

Marina Noguer

La presentació de Camí avall es farà demà dimarts, a les set de la tarda, a la sala polivalent de la Biblioteca i comptarà amb la intervenció, també, de la directora de l’Oficina de Català de Lloret, Cesca Cornellà.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.