Molta afluència de públic durant tot el dia. Aquesta va ser la tònica general de la Festa Major de Les Alegries que es va celebrar diumenge passat al paratge de l'ermita. satisfacció per tant des del Veïnat de Les Alegries per la resposta ciutadana. Ho ha confirmat aquest matí una de les seves membres, Montse Xirgu.
Però no només han mostrat la seva satisfacció des d'aquest col·lectiu de veïns sinó també el mateix Bisbe de Girona, que va venir a oficiar la missa, va quedar gratament sorprès del gran nombre de persones que es van acostar a l'ermita i, sobretot, de les reformes de millora que està portant a terme el Veïnat de Les Alegries.
El Veïnat de Les Alegries és l'encarregada, en els darrers anys, d'impulsar la festa de l'ermita. Vol potenciar i posar en valor el paratge i, a banda de les festes, al llarg de l'any i de forma continuada, estan portant a terme la remodelació de l'ermita.
De fet ja s'hi poden veure moltes d'aquestes millores i, des del Veïnat, ara volen treballar per retocar la part posterior de l'edifici i una façana lateral. També la zona del cor i on s'ubica la verge està en procés de remodelació. Ara per ara està apuntalat perquè no és massa segur i les obres que s'hi fan han de permetre el seu accés.
Tasques que s'impulsen des del Veïnat de Les Alegries amb diners públics i privats. Una manera de col·laborar-hi és patrocinant rejoles amb el nom de la família col·laboradora i que s'inauguren en cada una de les festes que organitzen.
De forma parel·lela, l'entitat també està restaurant i catalogant eines de camp. Una tasca que, en el futur, els permetrà tenir-les exposades, com un atractiu i un testimoni més del patrimoni que gira entorn la història d'aquesta ermita emblemàtica per a la gent de Lloret de Mar.