Finalment, Marc Muniesa no jugarà aquest vespre contra el Deportivo. Divendres es va confirmar que el central de Lloret de Mar, jugador del Girona, està recuperat de la lesió i s’entreveia com a titular a Riazor, però el diari El Punt Avui explica que el tècnic, Pablo Machín, prefereix no forçar-lo i ni tan sols ha viatjat fins a la Corunya.
El rotatiu afegeix unes declaracions de l’entrenador on es mostra convençut que Muniesa estarà a punt per al partit de la Copa del Rei, dijous contra el Llevant.
Així doncs, per al partit d’aquest vespre, Machín ha tornat a convocar David Timor, que també surt d’una lesió però ja va jugar contra el Llagostera i està més rodat que el lloretenc després de la lesió.
El partit es disputarà avui dilluns, a les nou de la nit.