26.1 C
Blanes

Música lloretenca i eclèctica a la sala Razzmatazz

Il·lusió i nervis per part dels grups de música de Lloret. Toquen entre avui i demà en una sala de renom de Barcelona, la Razzmatazz. Un total de nou formacions locals oferiran el millor de si mateixes a dalt de l'escenari.   La seva actuació complementa una mostra de grups lloretencs que va començar el […]

Il·lusió i nervis per part dels grups de música de Lloret. Toquen entre avui i demà en una sala de renom de Barcelona, la Razzmatazz. Un total de nou formacions locals oferiran el millor de si mateixes a dalt de l'escenari.

 

La seva actuació complementa una mostra de grups lloretencs que va començar el maig a la vila. Els concerts a la Razzmatazz seran d'allò més eclèctics. Segons un dels organitzadors, Nene Coca, “avui és la nit de música pop, acústica, hip hop i electrònica, i demà és un dia més rockero”.

 

Entre les 20 hores i mitjanit d'avui, tocaran els lloretencs Gonzalo Ayuso, El Tiempo de Quiröon, Y-Men i els Funkadelik-Man vs Groove-End. Mentre que demà actuen els Viejo Jack, Immundus, Blackbeard, Anguila Rock Band i Leprosy Terror.

 

Totes les formacions tenen, com a mínim, un dels membres empadronats a Lloret. Era un dels requisits per a formar part de la mostra de Grups Musicals i Solistes de la vila.

 

Per a tots ells és “interessat” tocar a la Razzmatazz, ja que allà podran fer contactes amb discogràfiques i empreses de management. Nene Coca assenyala que és “el primer cop que es fa una mostra fora de l’àmbit local, en una de les sales més importants de Catalunya i la península”.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.