L’artista lloretenc Odie ha il·lustrat l’Hotel BPM, que també és l’escola d’hostaleria de Lloret de Mar. L’equipament, ubicat a l’avinguda de la Roca Grossa, destaca ara amb els colors vermell, verd i blau, sobre d’un fons totalment negre.
L’artista considera que aquesta combinació ofereix una imatge “espectacular” de l’equipament. I destaca, sobretot, com ha quedat l’escala d’emergències.
“Una façana d’un hotel que estigui en negre és un punt bastant important, perquè és una cosa bastant diferent al que estem acostumats a veure, i el contrast amb els colors per mi és espectacular”
Odie

Cristina Sonsona, directora de màrketing de ehogroup, la companyia que gestiona l’hotel BPM, assegura que des de l’equipament estan molt contents del resultat.
“Amb una paraula: espectacular. Crec que a simple vista ja es veu el resultat i reflecteix el que és l’esperit de l’hotel BPM”
Cristina Sonsona

Havent pintat completament la seva façana, el BPM (Beats Per Minute) segueix amb la seva remodelació total per oferir un servei de qualitat a la clientela. Segons Cristina Sonsona, l’establiment s’adreça a un públic jove, però madur, que tingui ganes de gaudir de les vacances, a la vegada que vol conèixer la destinació.
“És un hotel divertit, per passar-ho bé, no de festa, sinó enfocat a un públic jove-adult, d’entre 25 i 50 anys”
Cristina Sonsona
El BPM, ubicat a l’avinguda de la Roca Grossa, té un centenar d’habitacions.