El Racó dels Contes de la biblioteca estrena el 2024 aquest dissabte amb una sessió a càrrec de Pepa Contes. En aquest cas, la proposta porta per títol Veig-veig i s’adreça a infants a partir d’un any.
Tal com ha explicat ella mateixa, arribarà amb una bicicleta i portarà un kamishibai (un petit teatre de paper que va néixer al Japó fa molts anys) que utilitzarà per anar explicant els contes.
“Arribaré amb una bicicleta amb el Kamishibai i a partir d’això i més coses que van sortint de la bicicleta anirem explicant contes i en tots hi ha el joc del ‘Veig-veig’ o del ‘Tat – Hi soc – No hi soc”
Pepa Contes
Tot i que es recomana a partir d’1 any, Pepa Contes assegura que tothom gaudirà de la sessió, fins i tot els adults.
“Si hi ha nens una mica més grans poden seguir l’evolució de tot el conte i els més petitons es queden amb imatges, paraules, amb la música…”
Pepa Contes
Com sempre, la cita del Racó dels Contes és aquest dissabte, a dos quarts de dotze del matí, a la sala infantil i l’entrada és oberta a tothom.