21.9 C
Blanes

Plenari per concertar el crèdit que finançarà la nova residència

Aquest dimecres es duu a terme una sessió extraordinària i urgent, amb un únic punt en l'ordre del dia.

Ajuntament de Lloret de Mar.
Ajuntament de Lloret de Mar.
Albert Robert

Aquest dimecres es duu a terme un ple extraordinari i urgent a l’Ajuntament de Lloret de Mar. Té un únic punt en l’ordre del dia, consistent en aprovar la concertació d’un prèstec de 6,6 milions d’euros. Uns diners que permetran finançar la construcció de la residència i centre de dia per a la gent gran.

L’alcalde de Lloret, Albert Robert, explica que en el seu moment es van demanar ofertes als bancs i altres entitats, i que en van arribar tres. En el ple, proposaran que s’accepti la proposta de Caixabank, amb la qual poden tirar endavant el finançament del futur equipament.

Projecte de la nova residència de la gent gran
Projecte de la futura residència de la gent gran de Lloret.

El projecte, que anirà ubicat al parc de Can Buch, té un pressupost de 12,5 milions d’euros. L’Ajuntament hi aporta 700.000 euros, mentre que la resta seran un fons europeu Next Generation, que ha arribat a través de la Generalitat (d’uns 6 milions d’euros), i el prèstec bancari.

Aquesta darrera font de finançament és que es formalitza en el ple d’aquest matí, que es durà a terme a les 09.30h. Des de la ràdio el gravarem i el tindreu a la vostra disposició a través del nostre web.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.