Alerta perquè avui, al llarg de tot el dia, poden haver-hi talls del subministrament d’aigua a bona part del municipi. El regidor de Serveis Públics, Nino Gómez, explica que pot afectar qualsevol indret, però sobretot les zones de Fenals, el Jaruco, Sant Quirze i Puigventós.
“Avui es pot veure afectat el subministrament d’aigua en pràcticament tot el municipi, sobretot zona Fenals, Jaruco, Sant Quirze, la Càndida…”
Nino Gómez

L’Ajuntament treballa en la modificació del traçat d’una canonada que passa pel lloc on s’ha de construir la nova escola Joan Domènech.
“Estem fent la reparació d’una canonada de la qual s’ha hagut de modificar el traçat, perquè passa per on s’ha de construir la nova escola”
Nino Gómez
Segons el regidor, treballen amb la màxima celeritat possible i esperen tenir les tasques acabades al més aviat possible.