Tal com raja. Segurament aquestes tres paraules a molts us portaran un munt de records. El mític programa de TV Lloret i Canal 8, que es va emetre durant uns 15 anys des del 1982, revifarà per una nit aquest divendres.
El conduïa Salvador Pujós, acompanyat del seu inseparable porró i de tot el seu equip. Pujós hi abordava amb humor els temes d’actualitat lloretenca. Ell mateix serà qui s’encarregarà de fer un nou Tal com raja. A més, es recuperaran imatges d’aquella època, on molts es podran reconèixer a ells mateixos o a persones conegudes.
Salvador Pujós recorda que la seva estreta col•laboració amb l’Isidor Llorca va portar-lo a crear el Tal com raja. La seva única condició va ser poder improvisar. Per tant, tal com passava en aquella època, aquest divendres se sap quan es començarà, però no quan s’acabarà. El que assegura Pujós és que el programa tenia molt públic.
La cita amb en Salvador Pujós i el seu Tal com raja és demà divendres al vespre, a partir de les nou de la nit. Les entrades valen 3 euros.