23.3 C
Blanes

Una quinzena d’activitats, aquest cap de setmana, a les festes de Can Ballell

El tret de sortida el donarà el pregó a càrrec del regidor Eduardo López (divendres, 22:30h).

Festes del barri de Can Ballell, del 2015
Festes del barri de Can Ballell, del 2015
Montse Fabrelles

Tot preparat aquest cap de setmana per a les festes de Sant Cristófol del barri de Can Ballell. S’han programat una quinzena d’activitats pensades per a diferents edats. Les propostes comencen aquest divendres a les 22:30h, quan es donarà el tret de sortida a la celebració amb el tradicional pregó. Anirà a càrrec del regidor de l’equip de govern Eduardo López, membre del PSC.

Una de les organitzadores, Montse Fabrelles, explica que va ser ell mateix qui es va oferir a fer la presentació “perquè coneix molta gent del barri“.

Al pregó el seguirà un espectacle de ball a càrrec del cantant Javier Ginés i de l’orquestra Brisas.

Les activitats continuaran dissabte amb l’ofrena floral, diferents jocs pels més petits i un ball amb els grups Son de dos i Alborada flamenca. El dia central serà diumenge, en què es farà un dels actes de més participació: la benedicció de vehicles. Després, hi haurà una fideuà popular i dansa amb Ainhoa Zumba i l’acadèmia flamenca Bea.

Segons Montse Fabrelles, esperen reunir un bon nombre de persones. Recorda que “l’any passat va venir molta gent, quasi 1.000 persones, espero que aquest any tinguem el mateix èxit perquè és una de les festes més maques i populars de Lloret”.

La festivitat posarà el punt final diumenge a la nit amb un gran ball a càrrec de DJ Jorge. Tot plegat serà aquest cap de setmana, amb les festes de Mas Ballell.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.