21.9 C
Blanes

Reconeixement als 70 anys de l’hotel Bella Dolores, que ocupa l’edifici més antic de Lloret de Mar

Actualment és un dels establiments més ben valorats a les plataformes turístiques com Booking.

El reconeixement s'ha fet aquest dilluns, amb la família de l'hotel Bella Dolores.
El reconeixement s'ha fet aquest dilluns, amb la família de l'hotel Bella Dolores.
Max Illa, Jaume Fàbrega i Adrià Lamelas

L’edifici més antic de Lloret de Mar data del 1435 i es troba situat al centre, a segona línia de mar. Actualment és un dels hotels més valorats a les plataformes turístiques com Booking. El Bella Dolores ha rebut aquest dilluns el reconeixement pels seus 70 anys d’història acollint turistes de proximitat.

Max Illa, l’actual propietari i descendent d’aquesta saga familiar d’hotelers, ha exposat que les bones valoracions per parts dels clients és fruit de la feina que fan dia a dia.

El Bella Dolores va ser fundat l’any 1954, i va ser reformat el 2001. El reconeixement a l’hotel, que té 16 habitacions, ha vingut de la mà de la Cambra de Comerç de Girona. El president Jaume Fàbrega destaca que “són 70 anys aportant riquesa a Lloret i a Catalunya”.

L’acte de reconeixement al Bella Dolores ha comptat amb la presència de l’alcalde de Lloret. Adrià Lamelas destaca que és un establiment que obre tot l’any, que atrau “turisme de qualitat i proximitat”, i que a més la seva terrassa és un punt de trobada per als veïns.

El Bella Dolores va rebre aquest nom amb motiu de la famosa obra musical i va començar com un cafè que va passar a pensió, residència, hostal i després a ser un hotel de 2 estrelles molt ben situat a segona línia de mar, amb diferents reformes.

Amb la tercera generació i la quarta a punt d’entrar, projecta obrir un establiment-boutique molt a prop. En concret a on hi havia el restaurant Can Bolet. La previsió és obrir les portes a finals del mes de juny.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.