Sergi Cardona ha fet realitat aquesta temporada el somni que tenen milers de joves futbolistes. El lloretenc ha pogut debutar en la Primera Divisió, amb la Unión Deportiva Las Palmas, del qual n’ha estat una peça clau i el quart jugador de la plantilla amb més participació, amb més de 2.800 minuts disputats.
Davant d’aquesta fita, l’Ajuntament de Lloret li ha fet un reconeixement per la seva trajectòria. En la trobada, que també ha servit per fer-li entrega del guardó de la Festa de l’Esport, el futbolista ha repassat diferents aspectes de la seva carrera esportiva i, sobretot, del que considera l’any més especial futbolísticament parlant.
“Ha estat l’any més especial des de que sóc futbolista, em sento molt lloretenc i és un honor aquest reconeixement”
Sergi Cardona
De la seva carrera esportiva, el moment que va suposar un canvi més radical per Sergi Cardona va ser el seu fitxatge pel Las Palmas, que el feia marxar de Catalunya tot sol. Aquesta ha estat una de les seves etapes més dolces, en una trajectòria que va començar de ben petit.
Després de jugar en el Club de Futbol Lloret, amb vuit anys va marxar a viure a Cambrils, on va passar a formar part de la base del Nàstic de Tarragona. Va ser fins al 2020, en què va fitxar pel Las Palmas. Allà, amb el filial, ràpidament va despertar l’atenció de l’entrenador de la primera plantilla, Pepe Mel, qui el va pujar al primer equip, on es va consolidar com un home molt important en el lateral esquerrà. Ara, no es vol aturar i es mostra ambiciós. El seu pròxim objectiu és poder jugar partits de competició europea.
“Sóc molt ambiciós, vull jugar competició europea i vull seguir evolucionant”
Sergi Cardona
Ara, Sergi Cardona mira amb il·lusió al seu futur. Ja es va anunciar mesos enrere que no continuaria com a jugador del conjunt canari i encara es desconeix el seu nou destí.