Set ferits en un accident que talla la C-63 de Vidreres a Lloret de Mar

Un camió dels Bombers ha xocat amb un altre camió mentre es dirigia a un incendi a Arbúcies.

Els vehicles implicats i els serveis d'emergències en l'accident (Bombers Voluntaris de Catalunya).

Un camió dels Bombers de la Generalitat ha topat aquest dimarts amb un altre camió a la C-63 a Vidreres mentre es dirigia a un incendi de vegetació a Arbúcies, a la Selva. L’accident ha deixat set ferits: un de greu, dos de menys greus i quatre de lleus.

El sinistre viari -que ha tingut lloc pels volts de les dues de la tarda a l’altura del quilòmetre 10, a prop de la urbanització de Torrefortuna- ha obligat a tallar la carretera que va de Vidreres a Lloret de Mar, segons Diari de Girona.

Segons ha informat el cos de Bombers, al seu vehicle hi anaven tres auxiliars d’ofici forestal i tres bombers, i a l’altre camió només hi anava el conductor, que no presenta ferides de gravetat.

El ferit greu l’han traslladat amb un helicòpter medicalitzat a l’Hospital Josep Trueta de Girona. Els dos ferits menys greus els han dut al mateix hospital, mentre que els quatre lleus els han evacuat a l’Hospital Santa Caterina de Salt.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha activat sis unitats terrestres i un helicòpter medicalitzat per atendre aquest accident.

L’incendi on anaven ja està controlat

El camió de Bombers que s’ha accidentat anava cap a un incendi de vegetació forestal vora la urbanització del Mirador, a Arbúcies. El foc s’ha declarat cap a dos quarts de dues de la tarda i ha mobilitzat 12 dotacions terrestres i dues d’aèries. 

Els efectius han pogut donar per controlat l’incendi poc després de les tres de la tarda, amb una superfície afectada de poc més de 3.000 metres quadrats.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.