Andreu Muñoz mira amb il·lusió la nova etapa que està a punt de començar en la seva carrera esportiva. El fins ara porter del Club Hoquei Lloret ja ho té tot preparat per marxar el pròxim mes d’agost a viure una nova experiència com a jugador de l’Sports Alenquer e Benfica, de la segona divisió portuguesa.
D’aquesta manera, tancarà una etapa de 19 anys defensant l’escut de l’equip del seu poble, el Club Hoquei Lloret, amb el qual ha pogut disputar partits de la màxima competició estatal, l’OK Lliga. Ara, passarà a formar part d’una lliga nova per a ell.
El seu nou club té la seu en un petit poble dels afores de Lisboa, amb molta tradició en l’hoquei patins. Andreu Muñoz destaca que “és un poble petit si el comparem amb Lloret, però hi ha molta tradició en l’hoquei, el pavelló s’omple en cada partit”.
Andreu Muñoz ja coneixia el seu nou destí des de fa uns dos mesos, però ha seguit defensant la porteria del Club Hoquei Lloret amb la mateixa ambició, amb l’objectiu de retornar l’equip a l’OK Lliga. No va poder ser i els homes de Xevi Cabanas van perdre els playoff d’ascens. Tot i això, el porter lloretenc guarda un gran record d’aquests últims partits: “sóc un apassionat de l’hoquei i els últims partits que he jugat amb el Lloret son els que somniava de petit”.
De moment, Andreu Muñoz ja ha fet els primers contactes amb diversos membres del club, com l’entrenador o alguns jugadors amb els que compartirà vestidor. La previsió és que es desplaci a Portugal el 9 d’agost, per dur el material que necessitarà per jugar i entrenar la pròxima temporada.