Més d’un centenar de bloguers de viatges passen aquest cap de setmana a Lloret de Mar. Un d’ells és Tomàs García, amb el blog Viajero Crónico, en el que s’adreça al públic que vol viatjar pel seu compte. Els hi fa propostes properes o internacionals de destins com Líban, Sri Lanka, Zimbaue, Osca o la Costa Brava.
García veu Lloret de Mar com una destinació de costa molt complerta: amb una bona oferta hotelera, d’oci, amb platges, cales, camins de ronda i propostes culturals. Considera que l’estada dels bloguers ha de ser una oportunitat de mostrar la destinació ja que “som conscient dels estigmes que hi ha, però Lloret és molt més del que surt a les notícies”.
Els bloguers passaran el cap de setmana fent diferents activitats a Lloret. En el cas de Tomàs Garcia, farà la visita als jardins de Santa Clotilde que ressegueix el rodatge de la sèrie ‘La casa del drac’ i un partit de pàdel.
La trobada ve motivada per la celebració del 10è aniversari de l’associació Barcelona Travel Bloggers, la qual reunirà fins diumenge més de 100 bloguers i creadors de contingut de Catalunya i també de l’estat espanyol. Durant els tres dies que seran a la destinació, s’han programat diferents activitats, tant de natura com culturals i gastronòmiques. Els participants s’allotjaran en establiments de la destinació.