27.2 C
Blanes

Torna la lliga en diferents competicions, aquest cap de setmana

L'hoquei jugarà a Igualada; el Lloret Esportiu Futbol Sala, a Tordera; el sènior femení del Bàsquet Lloret rebrà el Blanes; i el volei, l'AVAP Girona B. El futbol segueix la lliga al camp de l'Avià.

Presentació Club Hoquei Lloret
Presentació Club Hoquei Lloret

 

Aquest cap de setmana comença la temporada per molts equips de la vila, com el Club Hoquei Lloret, que visitarà l’Igualada aquest dissabte a dos quarts de nou del vespre. Recordem que l’equip de Manolo Barceló, que va perdre la categoria la temporada passada, finalment tornarà a jugar a l’OK Lliga gràcies a la possibilitat de comprar una plaça a la competició. L’objectiu serà aconseguir la permanència, malgrat que l’equip compta amb les importants baixes de Xavi Crespo, que juga amb el Voltregà, i Jordi Carbó, que s’ha retirat.

Pel que fa al Club Futbol Lloret, l’equip d’Edu Urdiales jugarà ja la quarta jornada de Lliga. Serà aquest dissabte a les cinc de la tarda al camp de l’Avià. El conjunt lloretenc mirarà de tornar a puntuar després de la derrota del cap de setmana passat contra l’Andorra. Ara mateix, el Lloret és quart amb sis punts, gràcies a les victòries de les dues primeres jornades, contra Manresa i Ripollet.

Qui també comença la lliga és el Lloret Esportiu Futbol Sala, que en principi havia perdut la categoria, però finalment podrà mantenir-se a Primera Nacional Catalana B gràcies a la retirada d’alguns equips. Els lloretencs, a les ordres de Jaume Joseantonio i Conrado González, inauguren la temporada a la pista del Tordera, aquest dissabte a dos quarts de vuit del vespre.

Al sènior femení del Bàsquet Lloret hi ha canvis a la banqueta. Aquesta temporada, Berta Gibert i Pol Pont es faran càrrec del primer equip, que segueix a Tercera Catalana. Les noies debuten aquest dissabte a tres quarts de sis de la tarda a casa, en un derbi contra el Blanes.

Finalment, el Club Volei Lloret també comença la temporada aquest dissabte. Serà a les sis de la tarda, a casa, contra el l’AVAP Girona B. L’equip va baixar de categoria i jugarà a Tercera Divisió Sènior.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.