El torneig de cloenda de la XEF portarà a Lloret unes 500 persones

El torneig es disputa en les categories aleví, benjamí, cadet i júnior, en els dos camps de futbol del municipi.

Xef Lloret

Quique Gonzalo
El torneig de cloenda de la XEF portarà a Lloret unes 500 persones

00:00



La Xarxa d’Escoles de Futbol de l’Espanyol, la XEF, de Lloret organitza un torneig per clausurar la temporada aquest dissabte i diumenge. Entre jugadors i acompanyants, unes 500 persones vindran a la vila durant el cap de setmana. El responsable de la XEF de Lloret, Quique Gonzalo, ha explicat que l’objectiu principal d’aquesta competició és passar-ho bé.

Es disputaran partits de futbol 7 d’aleví i benjamí al camp de futbol municipal i de futbol 11 d’infantil i cadet al camp del Molí. Els participants provenen de llocs molt diversos.

El cap de setmana passat ja es va fer un petit torneig de cloenda en categoria aleví.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.