Els Mossos d’Esquadra han detingut tres dones d’entre 28 i 42 anys acusades de cinc robatoris amb força a domicilis de Barcelona (al districte de Sarrià-Sant Gervasi), Sant Cugat del Vallès, Vic i Olot. Segons un comunicat de la policia catalana, els robatoris es van produir entre el 12 i el 30 de desembre, i les arrestades es van apoderar presumptament d’un botí de 142.000 euros.
Les detencions van tenir lloc el passat 30 de desembre quan els investigadors van localitzar ‘in fraganti’ les tres dones a la sortida d’un domicili de Vic, d’on estan acusades de sostreure objecte valorats en 100.000 euros, els quals ja han estat retornats a les víctimes.
El passat 2 de gener, els agents van registrar els domicilis de les detingudes a Lloret de Mar. La policia indica que, en aquests domicilis, es van recuperar objectes provinents de robatoris amb força, com diners en efectiu, bosses de mà, roba i sabates de marques de luxe, joies, rellotges i material electrònic.
Una de les detingudes acumulava set arrestos previs -tots, per robatoris amb força-, mentre que les altres dues no havien estat detingudes prèviament. Segons els Mossos, totes tres tenien una activitat delictiva elevada i una gran mobilitat geogràfica.
Les tres dones estan acusades dels delictes de robatoris amb força a domicili, falsedat documental, usurpació de l’estat civil i pertinença a grup criminal. Totes tres van passar a disposició judicial dies enrere davant del jutjat de guàrdia de Vic.