Unes 400 persones han gaudit aquest estiu de la visita teatralitzada Santa Clotilde Studios Tour, que ha anat a càrrec de La Caravana de les Arts. La proposta pretenia posar de relleu els rodatges més importants que s’han fet a Lloret al llarg del temps.
En els últims anys, per exemple, s’han rodat a la vila escenes de les sèries House of the Dragon, Mrs Davis, Mano de Hierro o El Inocente o de pel·lícules com Uncharted o La casa en flames. A més, s’hi han gravat multitud d’anuncis de marques com Estrella Damm, BMW o Orange. Tot plegat ha quedat reflectit en aquesta visita guiada que, segons el director del projecte, Paco Moreno, ha tingut molt bona resposta del públic.
“L’equip de La Caravana de les Arts estem molt contents, tenim una molt bona valoració del Santa Clotilde Studios Tour, ja que entre juliol i agost hi han passat unes 400 persones”
Paco Moreno
Aquesta visita ha estat un projecte molt participatiu, on l’espectador havia d’implicar-se amb la història i no ser només un mer oient.

A banda de les funcions en català, se’n va afegir una en castellà que també ha tingut molt bona resposta. De fet, segons Paco Moreno, la majoria d’espectadors venien de fora.
“Hem tingut una funció en castellà per part de Turisme i hem calculat que el 60% d’espectadors ha sigut de fora: de Madrid, del nord d’Espanya, d’Andalusia…”
Paco Moreno
Segons els responsables de la visita, moltes persones quedaven sorpreses de tots els rodatges que s’han fet a Lloret.
“S’ha rodat molt a Lloret de Mar i molta gent se sorprenia de tots els rodatges que hem tingut i de tots els actors que han passat per la vila”
Paco Moreno

A més, Paco Moreno remarca que mentre feien la visita en alguna cosa van coincidir amb un rodatge i això li va donar un plus.
“Vam tenir la sort que algun dia també s’estava rodant als Jardins de Santa Clotilde”
Paco Moreno
La visita Santa Clotilde Studios Tour s’ha fet al llarg dels mesos de juliol i agost, sempre amb les places exhaurides.