Les dues representacions, que seran un dels plats forts de la nova temporada de teatre, arribaran aquesta tardor a Lloret.
Art està protagonitzada per Francesc Orella, Pere Arquillué i Lluís Villanueva. La comèdia farà una parada al municipi, el 20 d’octubre, després d’haver passat, amb èxit, per Barcelona i Girona. Estrenada l’any 1994, està considerada com una de les obres d’autors més representades arreu del món ja que s’ha traduït en 35 idiomes diferents.
El regidor de Cultura, Albert Robert, assegura que Art serà un dels títols més rellevants de la pròxima programació.
Les entrades anticipades es poden adquirir al Museu del Mar i al web del teatre municipal al preu d’entre 22 i 24 euros.
Si les entrades d’Art ja són a la venda, també es poden adquirir els tiquets per veure Jan & Julia, let’s go camping!. L’espectacle, programat pel 3 de desembre en format de musical, és en català i anglès i porta el segell de les acadèmies d’idiomes Kids & Us. Un fet que, a ulls de Robert, justifica la qualitat de la representació.
Les entrades anticipades per veure Jan & Julia, let’s go camping! tenen un preu de 6 euros.
La resta de l’oferta de la nova temporada de Teatre a Lloret es donarà a conèixer passat l’estiu.