Potenciar que s’adoptin animals, donar un cop de mà a les protectores i passar una jornada lúdica amb les mascotes és l’objectiu de la fira solidària Adopta’m Lloret, que es farà al Water World el 22 de setembre. A més a més, com a premi per als gossos, el parc els obrirà la piscina d’onades durant un parell d’hores a la tarda. Serà just abans que el parc tanqui per fi de temporada.
Joan Cama, responsable de Water World, i Manolo Rodríguez, de Wolf Travel, agència col·laboradora amb la fira, expliquen que s’han preparat diferents exhibicions, una passarel·la de gossos i una xerrada, entre altres coses.
“Tindrem exhibicions, tant del K9 de la policia de Barcelona com la de Lloret, agility, gossos pigall… i una xerrada de Canvet sobre com tenir cura de les mascotes”
Manolo Rodríguez
“Primer es faran exhibicions per part de professionals i després es deixarà si algun gos del públic vol practicar”
Joan Cama
Les activitats es duran a terme durant tot el dia al pàrquing de davant del parc aquàtic i la intenció és recaptar material i diners per a les protectores d’animals que hi ha per la zona. La jornada començarà a les deu del matí i un dels moments més especials arribarà a les tres de la tarda, quan s’obrirà la piscina d’onades per a tots els gossos, a canvi de fer un donatiu a les protectores d’animals.
“Per primera vegada a la història, podran entrar els participants amb el gos a nedar al Water World”
Manolo Rodríguez
“Això no vol dir que els gossos aniran per tot el parc i es tiraran pel Kamikaze, no! Obrirem la piscina d’onades”
Joan Cama
La fira Adopta’m Lloret l’organitzen el Water World, l’Ajuntament de Lloret de Mar i la secció canina de la Policia Local de Lloret.
Aquell dia també s’entregaran els premis del concurs de fotografies de mascotes que ha organitzat l’Ajuntament. El termini per presentar les imatges es tanca aquest divendres, 6 de setembre.
Joan Cama ha explicat que aquesta és la primera activitat que organitzen dins d’un projecte ambiciós, que consistirà en l’obertura d’un gran parc per a gossos.