25 C
Blanes

Xatrac ha hagut de doblar el nombre de grups en algunes activitats de natura d’aquest estiu

Valora positivament com ha anat l'estiu "de la pandèmia".

Activitat d'snorkel d'aquest estiu
Activitat d'snorkel d'aquest estiu
Ariadna Peña

Xatrac fa una valoració positiva de com ha anat l’estiu, quan falten dues setmanes –fins a finals de setembre- per acabar amb les activitats de natura que organitza. Des de sortides d’snorkel fins a natació en aigües obertes –entre Fenals i Santa Cristina-, passant per les gimcanes familiars al bosc.

L’entitat explica que aquest mes d’agost ha hagut de doblar alguns grups, davant la demanda creixent. La majoria d’usuaris han estat turistes de proximitat, catalans, amb perfils –això sí- variats. “Des de famílies amb nens, parelles de joves o algú sol”, exposa la responsable de comunicació, Ariadna Peña. Alguns fins i tot han repetit, per tornar a gaudir de l’entorn natural de la destinació.

L’entitat organitza cada cap de setmana sortides d’snorkel a la Punta Garbí de Fenals, davant de la Casa del Mar, i de natació en aigües obertes entre Fenals i Santa Cristina. A més, també du a terme gimcanes familiars i un taller de biologia marina.

Les activitats valen 2 euros. Un preu simbòlic, que financia Lloret Turisme, a fi d’atraure públic i reunir diners per a una activitat a favor del medi ambient que ha de tenir lloc el mes d’octubre. Tota la informació es pot consultar al web de Lloret Turisme o a www.xatrac.org.

seu xatrac
La seu de Xatrac, la Casa del Mar, a Fenals (font: Xatrac).

La reserva de places s’ha de fer a través de l’Oficina de Turisme de l’avinguda de les Alegries, de manera presencial o al telèfon 972 36 57 88.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.