Última setmana de sortides guiades d’snorkel

Xatrac- La Casa del Mar, tanca aquest cap de setmana les activitats que permeten descobrir la biodiversitat del litoral lloretenc.

Aquest cap de setmana es faran les últimes sortides guiades d’snorkel de l’estiu a Lloret de Mar. Una activitat que permet descobrir la biodiversitat del litoral lloretenc amb l’acompanyament de guies especialitzats de Xatrac – La Casa del Mar.

Les sortides tenen un vessant divulgatiu i busquen que els participants coneguin de prop el medi marí i els organismes que hi viuen.

Ho explica Jaume Pujades, coordinador d’activitats de Xatrac.

«Ens interessa molt que la gent conegui i aprengui coses d’aquest entorn, que és el nostre, el del mar Mediterrani, específicament aquí a Punta d’Arbí. I amb la idea que si no coneixem el que ens envolta és molt complicat que ho puguem estimar i que, per tant, ho puguem protegir.»

Jaume Pujades

Les sortides es fan amb dos monitors a l’aigua, un dels quals actua com a guia i l’altre dona suport al grup per garantir que l’activitat es desenvolupi amb seguretat.

Aquest estiu, a més, Xatrac ha repetit la proposta d’snorkel nocturn, que ja es va estrenar la temporada passada i que ha comptat amb participants cada divendres. Pujades en fa una valoració positiva.

«Sí, com sempre, la veritat. Aquest any hem repetit l’Snorkel Nocturn, que va ser una de les apostes de la temporada passada, i cada divendres hem tingut gent.»

Jaume Pujades

Les últimes sessions d’snorkel es faran aquest dissabte i diumenge.

Nico Pacha competirà al Saló Internacional del Cavall de Pura Raça Espanyola

El lloretenc ha aconseguit quedar entre els set primers classificats de la categoria infantil i obtenir, així, el bitllet per participar a la gran final.

Tot a punt per a la 50a edició de la Festa de l’Esport

L'esdeveniment, que pretén reconèixer als clubs, esportistes i entitats locals, se celebrarà aquest divendres a les set de la tarda al Teatre de Lloret.

Daniela Guillén: «Soc de Lloret de tota la vida, vaig començar a Can Daura, però no tinc cap patrocinador d’aquí»

La lloretenca lamenta que, malgrat ser campiona del món, li costa molt trobar patrocinadors.

El Club Hoquei Lloret torna amb els tres punts de la pista del Noia, en el retorn a l’OK Lliga

La jornada també ha deixat l'empat del Club de Futbol Lloret (3-3) davant del Granollers, en la setena jornada de la Primera Catalana.