Es posen en marxa les zones blaves d’estiu a Fenals, Sa Boadella, Canyelles i Can Lloranes

També s'ha activat la zona verda no exclusiva de la Kaikuta i Marfull.

L'aparcament de Can Lloranes (Ajuntament de Lloret de Mar)
Joan Escalona
Es posen en marxa les zones blaves d’estiu a Fenals, Sa Boadella, Canyelles i Can Lloranes
00:00

L’Ajuntament de Lloret de Mar ha posat en marxa la regulació de l’aparcament d’estiu per facilitar la rotació de vehicles durant la temporada turística. Com cada any, coincidint amb la revetlla de Sant Joan, han entrat en funcionament les zones blaves d’estiu a Fenals, Sa Boadella, Canyelles i Can Lloranes, així com la zona verda no exclusiva de la Kaikuta i Marfull. Com és habitual, esatarà operatiu fins a l’11 de setembre, coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya, i els veïns empadronats que paguin l’impost de vehicles a Lloret gaudiran d’una bonificació del 75%.

Com a novetat d’aquest any, l’aparcament de Can Lloranes, al darrere de l’Hotel Rosamar, s’ha ampliat fins a les 160 places, gràcies als fons europeus Next Generation. Aquest espai tindrà personal de control les 24 hores del dia a l’estiu.

I una altra novetat és que a partir de dimecres de la setmana que ve, 1 de juliol, s’estrenarà una nova zona verda exclusiva per a residents al barri de Puigventós.

Cal recordar, a més, que des del 15 de juny està operatiu l’aparcament dissuasiu de l’avinguda de les Alegries, que és gratuït i està pensat per a estades llargues.

La Generalitat licita el projecte del BRCAT de Blanes a Lloret per 25 milions d’euros

El projecte forma part d'un paquet de vuit grans obres en infraestructures i carreteres que el govern ha licitat avui divendres per un valor total de 502 milions d'euros.

Els taxistes estan molt satisfets amb la nova parada de l’avinguda Just Marlès

Valoren, especialment, que s’hagi millorat l’accessibilitat i s’hagi ampliat l’espai d’ombra.

Els infants i joves de Lloret ja poden demanar la nova T-16 per viatjar gratuïtament en autobús

La targeta permet desplaçaments il·limitats entre Blanes, Lloret i Tossa de Mar per als menors d'entre 4 i 16 anys

L’Ajuntament destina 650.000 euros per asfaltar una trentena de carrers de Lloret de Mar

Les obres prioritzen les vies més deteriorades i la previsió és que estiguin acabades a finals de juny.