Xevi Cabanas continuarà sent l’entrenador del Club Hoquei Lloret la pròxima temporada. El tècnic ha acceptat l’oferta d’una renovació que l’entitat ha fet oficial aquesta setmana però que ja s’havia acordat el passat mes de maig.
D’aquesta manera, el club lloretenc donarà continuïtat al projecte que va iniciar el passat curs, amb la contractació de Cabanas, que va arribar després de passar per clubs com el Vic o el Manlleu. L’entrenador es mostra molt agraït amb el tracte que ha rebut en aquest primer any.
“Molt content de seguir un any més a Lloret, és un club on m’han cuidat molt i només tinc paraules d’agraïment”
Xevi Cabanas
El Club Hoquei Lloret afrontarà una nova temporada en l’OK Lliga Plata, amb la intenció de lluitar fins al final per l’ascens a la màxima categoria. Xevi Cabanas avisa que serà un any dur, amb equips que s’estan reforçant molt bé.
“Ara toca descansar i carregar piles per tornar amb ganes i afrontar nous objectius, la lliga serà molt dura, veient com s’estan reforçant els equips”
Xevi Cabanas
Pel que fa a les renovacions de jugadors, ja n’hi ha vuit. Continuaran la pròxima temporada Aleix Pastor, Hugo Laguna, Pol Auguet, Xavi Pérez, Albert Ramos, Andreu Muñoz, Sergi Rojo i Jordi Pinsach.