Albert Robert ha estat escollit president del PDeCAT de la Selva marítima. El tinent d’alcalde de Lloret ha estat escollit per unanimitat per l’assemblea comarcal. Encapçala el projecte amb un objectiu molt clar: “reestructurar” el Partit Demòcrata al territori.
Albert Robert és regidor de l’Ajuntament de Lloret des de l’any 2015, on exerceix actualment com a primer tinent d’alcalde, regidor de Territori i del Teatre.
A més de l’elecció del lloretenc, l’assemblea també va ratificar la nova executiva comarcal del PDeCAT, integrada per un total de nou associats de Lloret, Blanes i Tossa.

D’altra banda, aquest divendres el PDeCAT de les comarques gironines té previst celebrar les primàries per escollir el candidat de Girona a les properes eleccions al Parlament de Catalunya, a les quals s’ha presentat l’alcalde de Lloret i diputat provincial, Jaume Dulsat.
Atesa la situació de pandèmia, les votacions seran telemàtiques, tal com es va fer l’assemblea comarcal aquest dimecres.