Lloret de Mar gaudirà aquesta nit de l’esperat espectacle de drons, en la vigília de la Festa Major de Santa Cristina. El show havia de començar setmanes enrere, però el retard en atorgar els permisos per part de l’Agència Espanyola de Seguretat Aèria no ho ha permès fer fins avui.
L’espectacle, a càrrec de l’empresa Flock Drone Art, comença a dos quarts d’11 de la nit, i es podrà veure des de la platja o el passeig marítim. El formaran 100 drons amb llum, que aniran fent formes, vinculades amb Lloret i les seves tradicions, a sobre del mar.
El regidor de Promoció Econòmica, Jordi Orobitg, es mostra “il·lusionat” amb aquest espectacle de drons, que incorpora “les últimes tecnologies i és respectuós amb el medi ambient”.
Es tracta d’un festival únic a l’Estat on 100 drons, de manera coordinada, simultània, i amb acompanyament musical per fer més immersiva l’experiència, dibuixaran al cel diferents figures al·legòriques de Lloret de Mar i del Mediterrani. Tindrà lloc avui i la resta de divendres fins arribar a finals d’agost.
L’espectacle de drons, que s’allarga tots els divendres vinents d’estiu, començarà a les 22:30h i durarà uns 15 minuts. Es demana al públic assistent que mantingui la distància de seguretat, a més de portar posada la mascareta i higiene de mans. Es tallarà el trànsit a la primera línia de mar de les 21.30h a les 23.30h.