Aquest divendres comencen les festes dels barris del Molí, Mas Vilà i Can Ribalaigua. Al llarg de tres dies, s’han programat un bon nombre d’activitats, adreçades a totes les edats.
El tret de sortida es farà divendres, a partir de les nou de la nit, amb el pregó, que anirà a càrrec de Montse Fabrelles, antiga presidenta del barri de Can Ballell, i les actuacions musicals del cantant Javier Ginés i del grup Remember; per acabar la nit, un dj amenitzarà la festa. Per dissabte, hi haurà una xocolatada, jocs infantils, l’estofat popular, una festa de l’escuma i espectacles de ball.
L’última jornada serà la de diumenge, que començarà ben d’hora amb una botifarrada i activitats per als més petits. Després, es disputarà la sisena edició del campionat d’escacs i hi haurà un berenar per a tothom. Es posarà el punt final amb havaneres i cremat i més sessions de ball amb diferents acadèmies locals.
Les festes dels barris del Molí, Mas Vilà i Can Ribalaigua són molt emblemàtiques a Lloret de Mar, tal com apunta Francisco González, membre de la comissió de festes d’aquests barris. La comissió cada any prepara un gruix d’activitats molt variades per arribar a un públic ampli.