24.4 C
Blanes

La lloretenca Maria Josep Martí farà controls antidopatge als JJOO de Tòquio

La gran cita olímpica comença aquest divendres, amb molta incertesa, a causa de la situació de la pandèmia de la Covid-19.

La doctora Maria Josep Martí
La doctora Maria Josep Martí
Maria Josep Martí

La lloretenca Maria Josep Martí serà una de les encarregades de fer els controls antidopatge als esportistes que participen als Jocs Olímpics i Paralímpics de Tòquio. La gran cita olímpica comença aquest divendres, amb molta incertesa, a causa de la situació de la pandèmia de la Covid-19.

La doctora Maria Josep Martí, que forma part de l’oficina de control de dopatge, ja es troba a Tòquio des d’aquesta setmana. Ara està fent la quarantena obligatòria de tres dies i, a més, ha de passar una PCR diària. Avui mateix encara no ha pogut sortir al carrer.

Els identificadors dels JJOO de Tòquio.
Els identificadors dels JJOO de Tòquio.

La cerimònia d’obertura dels Jocs Olímpics de Tòquio, que es van haver de suspendre el passat 2020, està prevista per aquest divendres.

Tot i això, els casos de Covid-19 entre els atletes participants i altres membres de la Vila Olímpica fan que no es descarti cap escenari, fins i tot el d’una cancel·lació dels Jocs a última hora, tot i que sembla poc probable.

Fins al moment, s’han detectat 71 casos d’infeccions des de l’1 de juliol, quan van començar a arribar els primers atletes i equips. Alguns dels principals patrocinadors, fins i tot, no assistiran a la cerimònia d’obertura de divendres. La competició, a més, es disputarà sense públic.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.