Lloret de Mar celebra aquest cap de setmana el Dia Mundial del Turisme, amb quatre jornades farcides d’activitats culturals i musicals. Des d’avui i fins dilluns, la vila comptarà amb propostes adreçades a tots els públics, com visites guiades, teatre, concerts i tallers familiars, a més de les portes obertes al MOLL.
Eli Keegan, gerent de Lloret Turisme, subratlla que “la jornada es presenta en un any complicat per al sector, però volem oferir propostes diverses per al turisme de proximitat que ens visita aquests dies”.

El programa s’obre aquest divendres, a les sis de la tarda, amb una visita guiada als Jardins de Santa Clotilde, amb havaneres. Per dissabte, es podrà visitar la Ruta Indiana i Can Font o participar en la nova visita guiada ‘Terra de Llorers‘, una passejada que recorrerà diferents paratges de la vila per conèixer la fauna i les característiques del paisatge lloretenc. A més, també es podrà descobrir la mostra “Lloret Zona Agrícola Km 0”.

Les propostes continuaran diumenge al matí, amb la gimcana fotogràfica al Turó Rodó, a més de dos espectacles: ‘Full House’ i ‘Kill Fiction’. L’última jornada serà el dilluns 27 de setembre, Dia Mundial del Turisme, en què es farà una jornada de portes obertes als elements del patrimoni local lloretenc.
Des de Lloret Turisme es convida a tothom a compartir les fotos que es facin en les diferents activitats a través de les xarxes socials, amb el hastag #mylloret. A més, tots aquests dies, les oficines de Turisme comptaran amb alguna sorpresa per a les persones s’hi apropin a demanar informació.