Ja s’ha obert el període per enviar sol·licituds per a les beques d’ajuda a alumnes d’estudis superiors que atorga l’Ajuntament de Lloret.
El regidor d’Educació, Albert Ferràndez, explica que es destina a veïns de Lloret de Mar que han de cursar els seus estudis en altres municipis. Els ajuts van dels 300 als 1.000 euros, en funció de la distància amb el centre d’estudis.
Aquests ajuts es van crear fa cinc anys, amb una dotzena de beques. Cada any s’ha incrementat la xifra i el curs passat se’n van atorgar una cinquantena. Aquest any, la intenció és que encara en siguin més, amb un increment de la partida de 10.000 euros. El regidor creu que és important poder donar aquesta ajuda.
“A la nostra ciutat hi ha unes limitacions a l’hora d’estudiar, i els estudis superiors i universitaris per força s’han d’anar a fer fora de Lloret. La intenció de l’Ajuntament és ajudar els estudiants que vulguin seguir amb la seva formació”
Albert Ferràndez
Les bases de les beques es poden consultar a la pàgina web de l’Ajuntament, on s’han de presentar també les sol·licituds fins al 31 de gener.
El llistat provisional d’acceptats es publicarà el 9 de març i les reclamacions es podran presentar entre el 10 i el 23 de març. El llistat final de les beques atorgades es publicarà el 4 de maig.