Òmnium Cultural presenta aquest dissabte, a Lloret, Ho tornarem a fer. Es tracta del llibre que ha escrit des de la presó el president de l’entitat, Jordi Cuixart.
La presentació anirà a càrrec del vicepresident d’Òmnium, Marcel Mauri, que destaca el to conciliador i esperançador que mostra sempre Cuixart, malgrat portar gairebé dos anys empresonat.
Ho tornarem a fer fa una defensa aferrissada dels drets humans, civils i polítics per assolir una vida millor. Un manifest personal, escrit des d’una reflexió íntima, però també col·lectiu, que fa un crit a l’esperança.
Per a Marcel Mauri presentar l’obra de Jordi Cuixart és un honor, tot i que ho ha de fer amb la tristesa de pensar que no pot ser el mateix Cuixart qui el presenti.

L’obra es presenta aquest dissabte a Lloret de Mar. A Marcel Mauri l’acompanyarà l’exalcalde de Blanes, Miquel Lupiáñez. La presentació la moderarà la periodista Marina Fernández Torné. Tot plegat és aquest dissabte, a partir de les set de la tarda, a la plaça de l’Església.