24.4 C
Blanes

Reconeixement a PdePà per mantenir el sou íntegre de la plantilla durant l’estat d’alarma

La cadena lloretenca PdePÀ ha estat guardonada en els premis PYME de Girona, per haver mantingut el sou íntegre de la plantilla durant la primera onada de la Covid.

El reconeixement a la cadena lloretenca PdePà.
El reconeixement a la cadena lloretenca PdePà.
Nino Gómez

La cadena lloretenca PdePÀ ha estat guardonada en els premis PYME de Girona, per haver mantingut el sou íntegre de la plantilla durant la primera onada de la Covid i per buscar personal a través de diferents serveis d’ocupació municipals. Els guardons estan atorgats per la Cambra de Comerç de Girona, el Banc Santander i la col·laboració de La Vanguardia.

A PdePà li han lliurat un accèssit a la Formació i Ocupació Laboral del 2020. Per part de la cadena, el seu propietari, Nino Gómez, rep el guardó amb molta il·lusió, com una ‘bombolla d’oxigen’. Afegeix que es deu, en part, a la decisió de mantenir la totalitat del sou als 104 treballadors en l’estat d’alarma. Nino Gómez assegura que “va ser una decisió complicada, perquè són molts diners, però que va permetre crear un vincle durant la pandèmia i fer pinya”.

Premi a PdePa 2
Nino Gómez, el propietari de PdePà, amb el guardó.

El reconeixement a PdePà també ve en l’àmbit de la formació. I és que la cadena fa servir els serveis d’ocupació municipals de Lloret, Blanes i Girona –on hi té els locals- per buscar i formar el personal de les cafeteries.

L’objectiu dels premis PYME de Girona és reconèixer les petites i mitjanes empreses que contribueixen a la generació de riquesa i creació de llocs de treball a la demarcació.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.