Unes 850 persones participaran, a partir d’aquest dissabte, al torneig internacional de waterpolo que organitza l’associació Be Water My Friend a Lloret fins al 4 de setembre.
Per segon any consecutiu, la piscina municipal serà l’escenari d’aquesta prova esportiva que aglutina esportistes de les categories d’infantil i cadet. El president de l’agrupació, Jordi Setó, ha explicat que segurament Lloret es consolidarà com a seu de la prova donades les bones instal•lacions que té i l’àmplia oferta d’oci que ofereix la destinació.
Be Water My Friend és una organització sense ànim de lucre, que es marca l’objectiu de dinamitzar i promocionar aquesta disciplina, que no és tan practicada com agradaria als seus membres. De fet, de manera indirecta un altre dels objectius és aconseguir que es creï un equip de waterpolo a Lloret de Mar.
En aquesta edició del torneig hi participen equips de vuit països diferents: Alemanya, Croàcia, Anglaterra, Escòcia, Hungria, Itàlia, Sèrbia i Espanya. La categoria infantil es disputarà del 27 al 31 d’agost i la cadet, del 31 al 4 de setembre. Els organitzadors fan una crida als veïns de Lloret perquè assisteixin de públic.
Cal matisar que, malgrat que els partits es duran a terme al llarg de tot el dia, hi haurà carrils reservats per als usuaris de la piscina.