Lloret demana a Pere Vila inversions per a la nova residència de la gent gran i per a l’institut-escola

El delegat de la Generalitat a Girona, Pere Vila, s'ha reunit amb l'alcalde i part de l'equip de govern per conèixer, de primera mà, les necessitats del territori.


Visita institucional aquest dimecres a Lloret de Mar. El delegat de la Generalitat a Girona, Pere Vila, s’ha reunit amb l’alcalde Dulsat i part de l’equip de govern per conèixer, de primera mà, les necessitats del territori.

En la trobada, els representants municipals li han demanat a Vila inversions per poder construir una nova residència per a la gent gran i un altre institut-escola a Lloret, entre d’altres. Vila reconeix les necessitats pròpies que té Lloret i assegura que estudiaran cada petició.

La trobada d’aquest dimecres forma part d’un seguit de visites institucionals que el delegat del govern a Girona està fent en els ajuntaments del territori, des que es van constituir arran de les eleccions municipals.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.
00:02:17

“Som totes de Lloret”, una campanya per combatre els rumors i defensar la convivència

La iniciativa destaca la diversitat local —amb més de 100 nacionalitats— i promou el respecte i la cohesió social.