Lloret acull la ‘Meeting Design Week’, una formació única sobre organització d’esdeveniments

Va a càrrec d'un referent en el sector, Eric de Groot i es fa avui i demà a l'Evenia Olympic Resort.

Eric de Groot

Elizabeth Keegan
Lloret acull la ‘Meeting Design Week’, una formació única sobre organització d’esdeveniments

00:00



Lloret és la seu avui i demà d’una formació única sobre l’organització de congressos i esdeveniments. S’anomena Meeting Design Week i va a càrrec d’un referent en el sector, Eric de Groot.

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, apunta que la intenció és donar als participants un punt de vista innovador sobre com tenir èxit en l’organització de tot tipus d’esdeveniments. I és que Eric de Groot, que ja va ser a Lloret fa un temps, és pioner a l’hora de muntar estades o esdeveniments amb l’objectiu que siguin el màxim d’efectives possible.

Per a Elizabeth Keegan, l’altre factor important a tenir en compte és que, un cop més, es dona a conèixer Lloret de Mar com a destinació de turisme de reunions i congressos.

La formació s’adreça a diferents tipus de públic: agències d’esdeveniments, de comunicació, cambres de comerç, universitats o sector públic. Les jornades de treball es fan avui i demà a l’Evenia Olympic Resort.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.