La ‘Juana’ d’Aitana Sánchez-Gijón i ‘Bajo terapia’, al Teatre de Lloret de Mar

'Juana' -que combinarà dansa i teatre- explorarà els cicles del món, i la naturalesa salvatge i profunda de la dona.

Aitana Sánchez-Gijón, en una fotografia promocional de 'Juana'.
Núria Domingo
La ‘Juana’ d’Aitana Sánchez-Gijón i ‘Bajo terapia’, al Teatre de Lloret de Mar
00:00

Dos espectacles ben diferents ompliran d’emocions el Teatre de Lloret aquest cap de setmana. El primer serà aquest divendres, amb la popular actriu Aitana Sánchez-Gijón, que representarà “Juana”, de la companyia Losdedae.

La funció -que combina dansa i teatre– explorarà la naturalesa salvatge i profunda de la dona. Es farà un viatge en què trobarem moltes dones unides per un mateix nom: Papisa Juana, Juana de Arco, Juana la Loca, Sor Juana Inés i Juana Doña. Amb Aitana Sánchez-Gijón, hi haurà quatre actors més: Carlos Beluga, Maximiliano Sanford, Alberto Velasco i Chevi Muraday, qui també s’encarrega de la direcció artística i la coreografia.

L’espectacle serà aquest divendres, a les vuit del vespre, al Teatre de Lloret. El preu de les entrades és de 24 euros.

L’endemà dissabte, la companyia local Corset Teatre representarà l’obra titulada “Bajo Terapia”. Es tracta d’una comèdia sobre les relacions de parella, que farà reflexionar als espectadors sobre el comportament de l’ésser humà quan ha de compartir la seva vida amb una altra persona.

L’espectacle presentarà tres parelles que intercanviaran experiències i trauran a la llum veritats i mentides, així com vicis, manies i altres confessions. Tot acabarà amb un final impactant.

La direcció de l’obra “Bajo Terapia” va a càrrec de Núria Domingo. Qui assenyala que «no és una comèdia per riure, l’espectador se sentirà identificat en situacions normals com tenir cura dels fills o la convivència en parella».

Cartell de l’obra ‘Bajo terapia’.

“Bajo Terapia”, de Matías Del Federico, adaptat per Corset Teatre, compta amb la direcció de Núria Domingo i l’ajuda de Cristina Relat. A l’escenari hi haurà sis intèrprets: Alicia Sánchez, Carmen de Rosendo, José Fraila, Raúl Rodríguez, Tono Alsina i Virginia San Martín.

L’espectacle, que es farà en castellà, serà aquest dissabte, a les vuit del vespre, al Teatre de Lloret. L’accés és gratuït, però cal recollir la invitació prèviament al Museu del Mar, al Puntet o al web del Teatre. L’aforament serà limitat i se seguiran totes les mesures de seguretat de la Covid-19.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.